فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

چرا دزدی می شود؟

شبی که کوله پشتی منو از داخل ماشین دزدیدن ، دو موتور گشت پلیس در حالیکه مامورها سلاح های خود را به طور واضح در دستانشان گرفته بودند در آن منطقه دور می خوردن ، بااین حال دزد موتور سوار کیف منو دزدید و من چهره ی او را دیدم و خیلی های دیگر هم چهره ی او را دیدن ، در جایی پر رفت و آمد و شلوغ ، با این حال دزد ما واهمه ای نداشت که کسی چهره ای او را ببیند ، سوال من این است چطور این دزدی به راحتی صورت پذیرفت چون من دختر بودم ، چون بد حجاب بودم ، چون من در حدی نیستم که پشت فرمون بشینم وقتی آقای دزد پشت موتور می شینه ، یا نا کارآمدی پلیس؟

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوانه ی متفکر شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.pensive-mad.blogfa.com

گزینه یه آخر صحیح است !
مطمین باش دزد از خودشونه یه درصدی بهشون میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد