فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

حالا چیکار کنیم

اینجانب تصمیم گرفتم به یه چیزایی کار نداشته باشم  

 

خوب من چیکار کنم که بعضی از آدما شخصیت ندارن 

 

خوب من چیکار کنم که بعضی ها با اون همه استعداد می رن معتاد می شن

 

خوب من چیکار کنم که بعضی ها برای شخصیت خودشون ارزش قائل نیستن

 

خوب من چیکار کنم که کسی که می گه دوستت دارم و دوستش داشتم به عشق و احساس تو بی احترامی می کنه

 

خوب من چیکار کنم که خیلیا زندگی شونو گم کردن

 

خوب من چیکار کنم که کلمات هم راه خانه ی شاعران را گم کرده اند 

 

خوب من چیکار کنم که کلماتی مثله شرف مردانگی عدالت ، آزادی رنگشونو توی ذهن آدما می بازن 

 

خوب من چیکار کنم که تفکری و سیاستی نمی خواد اجازه بده هیچ اتفاق فرهنگیه تو اهواز بیافته 

 

خوب من چیکار کنم که تا 20 30 سال دیگه خوزستان که زمانی یکی از سرسبزترین جلگه های جهان بود به بیابانی خشک و سوزان تبدیل خواهد شد 

 

خوب من چیکار کنم که طرف خره ... نمی فهمه 

 

آخی... خیلی گناه  دارن نه نمی شه بهشون فکر نکرد آره میشه به بعضی هاشون فکر نکرد. 

 

در نتیجه این وبلاگ به روال سابق به کار خود ادامه می دهد.

حالا که برگشتم

حتما با خودتون گفتین این فروردینی افسرده شده ، نه بابا 

البته از دوری شما و وبلاگم افسرده شدم حالا که برگشتم خداحافظ افسردگی

قورباغه رو قورت دادم

یک اندیشمند گفته  همون اول صبح قورباغتو قورت بده. قورت دادن این پایان نامه حدود یه ماهی وقت مارو گرفت. حالا که از این مرحله عبور کردیم باید خودمو آماده قورت دادن قورباغه های دیگه کنم  

صبحی نو قورباغه ای نو

بلاخره این لیسانس رو گرفتم

سلام  

جلسه دفاعیه من با عنوان طرح بهینه سازی موزه هنرهای معاصر اهواز در تاریخ 20 مهر 89 برگزار شد 

همه چیز به خوبی پیش رفت و کار من با استقبال استاد داور مواجه شد و با نمره 19:80 از رشته موزه داری فارغ تحصیل شدم.

پایان نامه

جلسه دفاعیه کارشناسی موزه داری
موضوع : طرح بهینه سازی موزه هنرهای معاصر اهواز
سه شنبه 20 مهر 89 ساعت 13
تهران میدان نیاوران ابتدای کاشانک خیابان نصیرآبادی
مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی
حضور شما دوست عزیر سبب امتنان خاطر خواهد بود