فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

به اون بشر محترمی که ماشین لباس شویی رو خلق کرده باید بگم که: یا درست خلقش می کردی یا خلقش نمی کردی . تمام مانتوهای منو خراب کرده ، حالا قبلنا مانتو خیلی گرون نبود می گفتیم جهنم! می رفتیم یکی دیگه می خریدیم. اما گرونی الان ... دیگه پول ندارم یکی دیگه بخرم

مجبور شدم تمام لباس هامو با دست بشورم.

مامان که لباس های خیس روی بند دیده بود تعجب کرد و گفت چی شد که یه هو تصمیم گرفتی لباس بشوری؟

این سوال در حالی پرسیده شد که در آستانه عید هستیم و مامان باز تعجب کرد. البته اونایی که با روحیه ی من آشنا هستن به مامانم حق خواهند داد.

به هر حال با خودم گفتم هر ماه که نمی تونی صد هزار تومن هزینه یه علف مانتو کنی پس بهتره آستین ها رو بالا بزنی.

خیلی سخت بود همش تقصیر ماشین لباس شوییه اگر از همون اول اعلام می کرد که نمی شه روش حساب کرد من این همه گرفتار نمی شدم.