فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

همایش موزه و مردم ، هفت اسفند سال 89 اهواز

 

 

این همایش با حضور دکتر یوسف منصورزاده فارغ التحصیل رشته های باستان شناسى و تاریخ هنر در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس و دارنده دکتراى رشته موزه شناسى از انستیتوى موزه ملى هند، دکتر محمدرضا کارگر استاد دانشگاه ،کارشناس ارشد رشته باستان شناسی و رئیس سابق موزه ملی ایران، رئیس فعلی تالار وحدت و عضو هیات علمی دانشکده ی میراث فرهنگی برگزار می گردد. 

این اولین همایش در زمینه موزه داری در شهر اهواز می باشد که در محل تالار اجتماعات هتل پارس ، هفت اسفند ساعت 16 برگزار می گردد و شرکت در آن برای عموم آزاد است. 

همایش موزه و مردم در اهواز برگزار می شود

سخنگوی انجمن دوستداران میراث فرهنگی تاریانا خوزستان از برگزاری همایش موزه و مردم در اهواز در آستانه سالگرد درگذشت مرحوم دکتر عزت الله نگهبان که از او به عنوان پدر باستان شناسی ایران یاد می شود خبر داد.  

مجتبی گهستونی گفت: این همایش از سوی انجمن دوستداران میراث فرهنگی تاریانا خوزستان در تاریخ 7 اسفند از ساعت 16 الی 20 در اهواز برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش دکتر یوسف منصورزاده فارغ التحصیل رشته های باستان شناسى و تاریخ هنر در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس و دارنده دکتراى رشته موزه شناسى از انستیتوى موزه ملى هند، محمدرضا کارگر استاد دانشگاه ،کارشناس ارشد رشته باستان شناسی و رئیس سابق موزه ملی ایران، رئیس فعلی تالار وحدت و عضو هیات علمی دانشکده ی میراث فرهنگی حضور داشته و به سخنرانی می پردازند.

قائم مقام انجمن دوستداران میراث فرهنگی تاریانا خوزستان یاد آور شد: همچنین در همایش موزه و مردم ، زهرا حبیبی زاد، موزه شناس و مولف کتاب "اکوموزه - انسان و بوم" حضور خواهد داشت و از کتاب وی رونمایی خواهد شد.

گفتنی است مکان برگزاری این همایش اعلام خواهد شد و در برگزاری این همایش سیتی سنتر مهزیار، انجمن بوم آب و آفتاب و شهربازی سرزمین سحرآمیز و کانون تبلیغاتی فارابی همکاری دارند.

حرفای خودمانی

سلام


من امروز اون مهمان ناخوانده رو که سر زده اومده بود و موندگار شده بود از خونه بیرون کردم.

مجبور بودم ، می دونستم یه روز خودش می رفت و کلی غم و غصه برام می گذاشت

من باید اینکارو می کردم باید می فهمید نمی تونه تو خونه ی من هر کاری که دلش می خواد بکنه

باید می فهمید من متوجه رفتاراش هستم

باید می فهمید همه ی لبخند ام ، همه گفت و خند هام همه از روی تظاهر بوده

تظاهر کردم چون امید داشتم احتمال داره همه ی چیزها درست می شه

اما یادم رفته بود یادم رفته بود که من خیلی وقته که دیگه به این واژه اعتقاد ندارم.

اما از کارم پشیمون نیستم من از شخصیتم دفاع کردم و از انسانیت و احساس و زنانگی

اینکه هیچکس حتی به نام عشق نمی تونه اینا رو از من بگیره

اینکه هر انسانی لایق عشق نیست

من از حرمت عشق دفاع کردم.


Justin Bieber (Alexander Tamargo/WireImage) 

 

تیتر خبری امروز سایت یاهو

 

تیتر خبر چنین بود  

 

آرایشگر گران قیمت جاستین باربر   

این آرایشگر خوش ذوق هر دو هفته یک بار موهای این خواننده مشهور و جوان را اصلاح می کند و در ادامه می پرسد فکر می کنید چقدر هزینه بابت این کار دریافت می کند...  

 

مهمتر از این قضییه چیزی تو دنیا هست... وای خدا من باید برم ادامه خبر رو بخونم برای بهتر زندگی کردن بهش احتیاج دارم من باید بفهمم آرایشگر چقدر می گیره شاید لازم داشته باشه یکی خمس و زکاتشو و مالیات بر ارزش آفزوده رو براش محاسبه کنه...