فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

قران هایی که بر سر نیزه شد

بعد از یکسال تلاش و مجاهدت دوستداران فرهنگ و هنر که سبب شد شهر اهواز با امکانات بسیار محدود و کارشکنی های افراد کج اندیش ، دارای موزه صاحب نام و با اهمیت در سطح کشور گردد و در اولین سال کاری اش توانست نمایشگاهای مهمی چون جشنواره بین المللی کاریکاتور ، دومین جشنواره تجسمی فجر (بخش عکس) و نمایشگاه انفرادی محسن وزیری مقدم و ...   پشت سر بگذارد. 

کج اندیش بی فرهنگ و متحجران بی هنر با کارشکنی های پی در پی و در نهایت با برگزاری نمایشگاه کتاب قران کار موزه را یکسره کردند. 

 باعث تاسف است از اینکه مجبوریم بعضی از حوادث را با آنچه در صدر اسلام اتفاق افتاده قیاس کنیم. اما نمی توانم از این شباهت تاریخی چشم پوشی کنم و آن را نادیده بگیرم که چگونه معاویه با حیله عمر عاص قران ها را بر سر نیزه کردند و اینگونه بر سپاه علی پیروز گشتند.و جریان حکمیت که به نفع معاویه تمام شد. 

در آخرین روز نمایشگاه کتب قرانی جلسه ای در دفتر موزه تشکیل شد و با چند هنرمند گزینش شده انجمن هنرهای تجسمی استان تشکیل یافت . 

در طی این نمایشگاه بر پیکره فیزیکی موزه صدمات و خسارت زیادی وارد شد و قرار است در طی روزهای آینده نمایشگاه دفاع مقدس توسط سپاه در این موزه برگزار گردد. 

آنچه مسلم است از این موزه فقط نامی بر دیواره ی آن باقی مانده ، موزه هنرهای معاصر اهواز

هیچ راه دیگری نیست زندگی باید کرد ، باید بود

زمانی ابروان پر بود با گره ای سخت ، گره ای گویی که هیچوقت بازنخواهدشد 

و یک روز به خاطره اینکه نتوانستم ابروانم را پهن درست کنم عصبانی شدم 

 

و هم اکنون ابروانم نازک شده دوباره پر شده اند 

 

هر چند روفتن و آمدن دوباره ام هیچ ارتباطی به گره ابروانم ندارد با این حال 

 

سلام