فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

اولین باری که به کلاس رفتم و استاد شروع به نواختن ساز تنبور کرد، نوایی بلند شد که نمی تونستم درک کنم.

نمی تونستم رابطه اون انگشتا ی متحرک رو با اون نوا پیدا کنم انگار اون صدا از جایی دیگر می اومد ، شاید از آسمون می اومد شاید هم خود تنبور شروع کرده بود به آواز خوندن.فضای غریبی بود فضایی که قابل درک نبود اعتماد به نفسم رو از دست داده بودم .اما بعد از چند ماه احساس کردم اون صدا برام قابل درکه .انگار پرده ها از جلوی چشمام کنار میره . الان چند وقته که ساز می زنم ولی صدای ساز من اون صدا نیست .برای اینکه اون صدای ملکوتی از سازت بلند شه باید خیلی قلبتو پاک کنی .باید خیلی تنبور بزنی.برای دل،تنبور رو باید فقط برای دل زد.برای همینه که صداش تو تنهایی قشنگتره.صدایی که از بهشت می یاد همون جایی که فرشته هاش اشعار حافظ رو با صدای ملکوتی زمزمه می کنند.کسانی که به ساز تنبور اعتقاد دارن بر این باورند درزمان خلفت انسان هنگامی که روح
می خواست وارد کالبد گلی شود بی تابی و بی قراری می کرد، نمی توانست بهشت زیبا یش را رها کند آنگاه خداوند به جبریل دستور داد تنبور بنوازد و روح با صدای تنبور آرام شد و وارد کالبد گلی اش شد .صدای تنبور تسلای دل غربت زده انسانهاست.

فقط از خدا

فقط از خدا بخواه  هرچیزی  که خواستی فقط از خدا بخواه.فقط خدا.

شاعر چهار دیواری آماده رفتن

شاعر چهاردیواری ها آرزویش برآورده شد و آماده سفر به دیار جاودانگی او برای خانواده اش نامه و وصیتی بر جای گذاشته که شرح آن را می خوانیم.

خانواده عزیزیم سلام در این لحظات آخر که هیچکدام نه من و نه شما قدر بودن در کنار یکدیگر را نفهمیدیم. ولی در این لحظات ,که این   روح ناآرام به سوی آرامش می رود با قلبی سرشار از عشق  شما را ترک می کنم .مادر عزیزم بدان که این نه یک تعارف بلکه یک واقعیت و یک حقیقت محض است که هیچ جای دنیا برای من امن تر از خانه تو نیست.این عشق سرشاری که در درونم می جوشد  میراثی است گرانبها که از تو برایم یادگار مانده ومن آن را به عنوان توشه راه برای سفر خود, خواهم برد.هرگز چیزی نخواستم مگر آنکه با تمام وجود در روح آن چیز نفوذ کنم.و شعله های عشقم تمام آن چیز را فرا گیرد.آری این میراثی است که برای من و دیگر اعضای خانواده باقی گذاشتی.عشقی که تمام وجودت را فرا گرفته بود در روح خانه,در روح من و دیگران نفوذ کرد و ماندگار شد.پدر و مادر عزیزم برای روح ناآ رامی که به آرامش رسیده است و نزد محبوبش می شتابد اشک نریزید و لباس سیاه بر تن نکنید.من از خدای مهربان رحمت و  برای شما خانواده عزیزم و دیگر دوستانم طلب بخشش و حلالیت می کنم .از خدای مهربان برای شما سلامت و خوشبختی آرزومندم