فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

می دانی ... همین است ...یک اشتباه ساده

تمام علاقه و دلبستگی ما به هم

ناشی از احساس و کسالت ما از زندگی است

چرا که عشقی وجود ندارد

چرا که نمی توانی با انکار آن زندگی کنی

چرا که عشقی وجود ندارد فقط اثبات آن وجود دارد

من می خوام واسه خودم کار کنم

ماس : این که به خودت بگی " من می خوام واسه خودم کار کنم" چون کاری که الان می کنی ، جورج اینه که خودتو اسیر یه نفر دیگه می کنی . ما خودمون برده می شیم. برای این که اونا ازمون خوش شون بیاد. برای این که یه نون برشته کن کوفتی جایزه بگیریم ... برای این که ... برای این که ... هی کی اول رسید اون بالا ...


گلن گری گلن راس

دیوید ممت

امید روشن ضمیر

انتشارات نیلا


میگن پشت هر مرد موفق یه زن موفق وجود داره ، بعضی ها هم هی در مورد صحت و سقمش بحث می کنن اما از نظر من پشت هر مردی ، هر مدل زنی که وجود داشته باشه ، هر دوشون به برن به درک...