فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

صدای زنگ ساعت مقرر را گوشزد می کرد. خوابم می آمد نمی توانستم چشمانم را باز کنم در جایی کسی منتظرم بود ، سرم را بلند کردم با خودم گفتم می توانم نروم و بعد بهانه ای بیاورم.دوباره سرم را روی بالشت گذاشتم ، از خودم می پرسم چقدر اهمیت دارد که او منتظر من است او همیشه  منتظر من است. اما دلیل بی تفاوتی من به انتظار او چیست. فقط همین که او همیشه منتظرم می ماند و اگر یک ساعت دیگر بروم اون هنوزم منتظر من است؟ به این دلیل که از او مطمئن شده ام. آیا این بدان معنی نیست که همیشه دیگران نسبت به وجود من بی تفاوت بوده اند؟  آیا بدین معنی نیست که همیشه نادیده گرفته شده ام و کنارم گذاشته اند؟ آیا این همان چیزی نیست که از زندگی ام گرفته ام و اینک دارم آن را تحویل کسی دیگر می دهم؟

نظرات 3 + ارسال نظر
مونا محمدی چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام دوست عزیز یه افرین به تو به این همه موضوعات قشنگ خیلی خوشم اومد
منم مثل تو یه وب دارم
یه سایت هست تبادل لینک سه طرف میکنه
برو اونجا وبتو ثبت کن اموزششم همون جا هست
به مرور زمان هم بازدیدت میره بالا هم رتبه گوگل و الکسات
اینم یه راهنمایی کوچیک از من به تو

http://link.loverfun.ir

من خودم که ثبت کردم
به کارای قشنگت بازم ادامه بده
این نظر جنبه تبلیغاتی نداره فقط خواستم یه راهنمایی کوچیک بکنم

یه غریبه جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

می دانی

یک وقت هایی باید

روی یک تکه کاغذ بنویسی

تـعطیــل است

و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت

باید به خودت استراحت بدهی

دراز بکشی

دست هایت را زیر سرت بگذاری

به آسمان خیره شوی

و بی خیال ســوت بزنی

در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که

پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند

آن وقت با خودت بگویـی

بگذار منتـظـر بمانند !!!*
::زنده یاد حسین پناهی::

مهمان یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ق.ظ

وبلاگت در نوع خودش بی نظیره دوست عزیز.
به نوشتن ادامه بده منم به عنوان خواننده جدید مطالبت بهت تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد