فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

روزی که هر مرد برای مردی دیگر برادریست 

روزی که بخت یار ما باشد و زنان کوته نظری بر جیب ما بیفکنن


روزی که دوباره جورابهایمان را نو می کنیم


همیشه منتظر ان روز هستم حتی روز که دیگر نباشم ... روز ملی مرد (جوراب)

نظرات 2 + ارسال نظر
علی اکبر پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

این اوج بی احساسی و بی معرفتی زنانی رو میرسونه که بویی جز جوراب مردانشان نفهمیدن ...
پاشو جورابام رو بشور

منصور جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ق.ظ

از خودم میپرسم از چی نفرت داره
چی ازم فهمیده که ازم بیزاره

اما باز فکر میکنم شاید اصلا نمیخواد
کسی عاشقش بشه کسی پا به پاش بیاد

واسه این تنهایی بهت اصلا نمیاد که مقصر باشی
تو با این زیبایی نمیتونی از عشق متنفر باشی

شاید از من یا نه، از همه بیزاره

نمیخواد درک کنه یکی دوسش داره

اما باز فکر میکنم شاید این تقدیره
که داره چشماشو از چشم من میگیره

واسه این تنهایی بهت اصلا نمیاد که مقصر باشی
تو با این زیبایی نمیتونی از عشق متنفر باشی

تو با این زیبایی...
تو با این زیبایی...
بهت اصلا نمیاد...

محسن چاوشی آلبوم حریص

بسیار زیبا بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد