فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

آنچه مرا نکشد ، قوی ترم می سازد

آنچه مرا نکشد ، قوی ترم می سازد 


نیچه

نظرات 9 + ارسال نظر
ساحل شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

آره موافقم
دردهایی درونم هست که می دونم منو نمی کشند اما یقینا قوی ترم می کنند
موفق باشی دوست خوبم

ممنونم ساحل جان تو منو شرمنده می کنی

یه دوست یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

منم موافقم چون به عینه تجربش کردم دردی داشتم که من و تا سر حد آخر جون به لبم کرد فکر میکردم واقعا میمیرم اما یه دوست لبخند زد و بهم گفت نمیمیری مقاومت کن تو قوی هستی تو میتونی این یه تجربه گذراست برای تو برای زندگیت تو رو به جایی میرسونه که قدردان این اتفاق دردآور میشی. واقعا که نفسش حق بود جدن که حرفش خدایی بود. الان به جایی رسیدم که نیمه بیشتر راه اومدم خدا کمکم کنه تا به خود خودش برسم و طعم شیرین عشق خدایی رو بیشتر در من در قلبم رخنه کنه و احاطم کنه.
چه حس خوبیه حس نزدیکی به معبود خود
چه بوی خوبی داره بوی خدا رو استشمام کردن
چه ......

امیدوارم من هم بتونم مسیری رو که شما طی کردید طی کنم و امیدوارم شما به خود خود خودش برسید

یه دوست دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ

شب ستاره ایت بخیر
با اراده و شناختی که تا حدودی از شما دارم میدونم تو هم میتونی اگر بخوایی اگر واقعا از قلبت مستقیما از خود معبودمون بخوای بهت میده. دوست من ما از شیطان پست تر نیستیم که خداوند شرایطتشو تا روز قیامت پذیرفت. حال اینکه انسان اشرف مخلوقات دمیده شده از روح خودش بما با خلوص نیت درخواست میکنیم و به درگاهش توبه میکنیم پس مطمئن باش که بی جواب نمیمونی.آرامشی بهت اعطا میکنه که گاهی دلت کمی دلهره میخواد که باز بهش بیشتر نزدیک بشی. خنده دار نیست امتحان کن.من هم مثل تو از یه دوست یاد گرفتم و با ناباوری که هیچوقت برنمیگردم شروع کردم ولی با ایمان از پیله دراومدم و پروانه شدم (به تعبیر دوستم) که ؛«پروانه شدنم و بهم تبریک گفت»
با خدای خودت خلوت کن قران باز کن میبینی چگونه چطور حرفهای دلتو بهت میگه و راهکار بهت نشون میده (با معنی فارسی بخوان) ساده و بی آلایش.
الله یارت . التماس دعا

یه دوست دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ

دلم میخواد اینم بهت بگم
من در همین شهر که تو هم هستی همشهری اهوازی به تازگی پیش شخصی میرم (که یه دوست بهم معرفی کرد) که تفسیر و به عمق معنی قران وارد میشه نه فقط معنی بکنه و و بگذره با معنی قران و حرف خدا سیر میکنه ومعنی و باز میکنه من تازه اول کارم خیلی شیرینه هر چی بگم کم گفتم. وقتی وارد عمق و قلب گفته های خداوندگارا وارد میشی.

سینا سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام
زنده باد نیچه
عجب آهنگی

یه دوست جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام
دوست جان آرامشی که میخواستی بهش رسیدی؟ برات دعا میکنم تا تو هم به آرامش درونی برسی همونجور که خودت میخوایی خدا کمکت کنه

ح ذوالقدر دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ

مهربانم ! زندگی یعنی صبوری ،مهربانی ،گذشت ،وبرای تداوم آن دوری از وابستگی به ظواهر و مادیات وهمیشه عاشق بودن .....موفق و عاشق باشی [

mery دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:15 ب.ظ http://merysina.blogfa.com/

در هیاهوی دنیا و گرد و خاکی که اهل آن بپا می کنند، خود بخود و ناخواسته، بر جان آدمی گرد و غبار می نشیند و دیده ی دل و قلب او را تیره می کند . در این میدان، نسیمی بهاری و دل انگیز خدایی لازم است تا غبارها را بزداید و موانع دید دل را از میان بردارد . یکی از این نسیم های خوش، موعظه و پند است که باید آن را به جان خرید .

امام علی علیه السلام فرمود: «المواعظ حیاة القلوب
«موعظه ها [و پندها]، موجب زنده شدن دل ها می گردند .»

سلام ..... خوش حالم می شوم همراهم باشید ........ [گل]

دوستت چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ق.ظ

شب که می شه یواش یواش، با چشمک ستاره هاش

اجازه هست از آسمون، ستاره کش برم برات؟

اجازه هست بیای پیشم یه کم بگم دوست دارم؟

تو هم بگی دوسم داری بارون بشم دل ببارم

بریم تو باغ اطلسی بی رنج و درد بی کسی

بهت بگم اجازه هست گل روی موهات بذارم

اجازه هست خیال کنم، تا آخرش مال منی؟

خیال کنم دل منو، با رفتنت نمی شکنی؟

اجازه هست خیال کنم، بازم میای می بینمت؟

با اون چشای مهربون، دوباره چشمک می زنی؟

طپش طپش با چشمکت، غزل بگم برای تو

با اتکا به عشق تو، تو زندگی برم جلو؟

هر چی بگی نه نمی گم، جونم بخوای برات می دم

هر چی می خوای بهم بگو، فقط بهم نگو برو

اجازه هست بازم تو خواب، بوس بکارم کنج لبات

یه شعر تازه تر بگم، به یاد شرم گونه هات

نشونیتو بهم می دی؟ تا پنهون از چشم همه

ورق ورق نامه بدم بازم برات

همیشه مهربون من! نامه رسید به انتها

فقط یه چیز یادت باشه: بازم به خواب من بیا

اجازه هست اما شرط داره ، شما هم تشریف بیارید به خواب ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد