فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

مهمانی آبگوشت

امروز تنی چند از دوستان عزیزم مهمان من به صرف آبگوشت بودن  

آبگوشت مشتی ، پیاز ، ترشی ، دوغ ، سبزی  

به شیوه کاملا سنتی... تریت کردن و نون و کوبیدن آبگوشت   

دوستان به رسم برنامه بفرمائید شام نمره هم می دادن  

من که به خودم 20 می دم چون خیلی با حالم

بعد هم  گفت و گپ دوستانه که خیلی طول کشید شب شد

در کل جمعه خوبی بود

خیلی خوش گذشت 

هر چیزی می تونه بهونه ای باشه برای با هم بودن

نظرات 5 + ارسال نظر
خودت میدونی شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ

بخور بخور بعد بگو معدم درد گرفت..... پیاز و ترشی و سبزی ....امیدوارم خدا بخیر کرده باشه......زنده ایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و زنان در من شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.hakimehzafari.logsky.com

به به خیلی خوشمزه بود من که بهت ۹ میدم از ۱۰ واسه اینکه تلاش کنی جای بهترین آشپزای دنیا رو (که به زعم خودشون آقایون هستن! )بگیری..
چقدر در کنار هم بودن زیباست حتی وقتی بهونش یه آبگوشت سنتی باشه که ما بلاخره طی مجادلات فراوان دیروز نوفهمیدیم کجاییه؟شوشتری/بختیاری/ترکی/لری/
البته مهم نیست هرچه بود ملسسسسسسسه...

یه دوست شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ

چه خوبه که می دونی با هم بودن چقدر ارزش داره

علی اکبر شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری؟خوبی؟
خوش به حالتون ... خوش گذشته حسابی .. مخصوصا که آبگوشت هم سرو شده باشه .. چه شود ... با ترشی و سبزی و دوغ و ...
جای ما رو هم خالی میکردین لااقل ... من گشنم شد .. منم ابگوشت میخوام ...
چه بهانه خوش مزه ای ژیدا کردین برا دور هم بودن و بحثهای فلسفیتون ..

موفق باشین

امید طاهری یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.behamin-binami.blogfa.com

سلام. علی، احمد و مهدی پرویزی رو کاملا می‌شناسم. ولی من اهل قزوین نیستم. اهل خمین بودم. فکر کنم شما توی کارگاه‌هایی که کانون هنر داشتیم بودید. ولی چهرتون رو فراموش کردم. موفق باشید. حالا مشغول چه کاری هستید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد