فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

چقدر سخت به هم رسیدیم 

 

چه آسان از هم دور شدیم 

 

چه سخت خود را متقاعد کردم برای نزدیک شدن 

 

چه آسان باور کردم که جدایی بهترین راه است 

 

چه سخت زندگی می کنیم و چه آسان قضاوت می شویم 

 

شاید تو هم مرا قضاوت کردی و من محکوم شدم و اینک دارم مجازات می شوم 

 

ای کاش حقیقت را از کلام خودم می خواستی نه دیگران 

 

قسم می خورم کسی بهتر از من ، خودم مرا نشناسد 

 

به احساست اعتماد کن

نظرات 3 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

اعتماد کردن چیز خوبیه ولی بعضی ها لایق نیستن که بهشون اعتماد بشه.
به جان دوست که غم پرده بر شما ندرد
گر اعتماد بر الطاف کارساز کنید

خودت میدونی یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام
چی شده باز؟ نبینمت غمگین.

حکیمه یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ

وقتی که زندگی ام چیزی نبود هیچ چیز جز تیک تاک ساعت دیواری ...دریافتم که باید باید باید دیوانه وار دوست بدارم....!

ندا دلتنگی پدرمو درآورده!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد