فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

بگو درس خوندن بهت نمی سازه

 این روزا دارم برای کنکور ارشد می خونم اما مشکلات زیادی دارم

وقتی درس می خونم خوابم می بره 

گاهی اوقات حواسم میره جایی دیگه 

گاهی دل و رودم می پیچه به هم  

گاهی احساس خستگی زیادی می کنم 

تند و تند گرسنم می شه 

 

اگر این مشکلاتو حل نکنم خوب درس نمی خونم در نتیجه کنکور قبول نخواهم شد حالا چیکار کنم

نظرات 3 + ارسال نظر
یه دوست چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

منم مثل شما.ولی چاره ای نیست هر طور شده باید خوندنی رو خوند.فقط باید تمرکز داشته باشی.و مهمتر اینکه علاقه به مطبی که میخونی و با شوق بخونی.
به عشق پیشرفت و فکر آیندت بکن بعد دیگه میری تو خوندن که باید بازور بلندت کنن.
قبل از ازدواج بخون که یه مشکل دیگه به این مشکلت اضافه نشه
خوشبخت بشی
یاحق
موفق باشی

سینا پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

ماشاا... چندتا مشکل رو نام بردین
شواهد حاکی از نبود علاقه هستش.
در هر صورت آرزوی موفقیت دارم براتون

مریم پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ

حالا چه رشته ای می خواین امتحان بدین؟ رشته ی خودتون ارشد داره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد