فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

هیچ چیز سخت تر از دست دادن یک دوست نیست.

چن وقت پیش سر یه جریانی از یکی از دوستانم خیلی ناراحت شدم به طوریکه تصمیم گرفتم دیگه با اون  کاری نداشته باشم چند روز کاملا حالم از این قضیه گرفته بود مدتی گذشت و من در این فاصله دوستان جدیدی پیدا کردم. بلاخره آن دوست برای موضوعی با من تماس گرفت و من از فرصت استفاده کردم و به او گفتم خیلی از او ناراحت و مایوس شده ام و او برایم توضیحاتی  داد و عذر خواهی کرد . با اینکه فکر می کردم نباید با این سرعت او را ببخشم ، اما این کار را کردم زیرا که   دلم می خواست دوباره مثله سابق باشیم  و چقدر هم خوشحال و سرحال شدم.  خوشحالم یک تماس و یک توضیح کوتاه می تونه تمام غصه های منو برطرف کنه.

نظرات 5 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ

و کاش توضیح ......

فرخ جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ http://chakhan.blogsky.com

دو دوست قدر شناسند عهد صحبت را
که مدتی ببریدند و باز پیوستند

علی اکبر جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری؟خوبی؟
خوب خداروشکر که همه چی به خوبی و خوشی به پایان رسید ...
می بینی به همین راحتی میشه
می بینم که اهنگ تو وبلاگت گذاشتی .. قشنگ بود ..
با پستت همخونی داشت یه جورایی ..

سینا یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام بر شما
بله کاملا حق با شماست هیچ چیز بهتر از در کنار دوستان بودن نیست و هیچ چیز ارزش این رو نداره که دوستی ها از بین بره
بقول سعدی علیه الرحمه:
دنیا نیرزد به آنکه پریشان کنی دلی

خودت میدونی یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام
از اینکه ناراحتیت برطرف شد خوشحالم. خب تو باید شرایط منو هم درک میکردی و درک کردی ممنونم. واقعیت اینه که من به خودی خود که داخل نمیرفتم من و میبردن. راستش من باید از طرف جایی کارها رو میدیدم و گزارش تحلیلی میدادم برای همین به غیر از من یکی دو نفر شبیه من توی جمع بودن که نمیشد تو رو زودتر با خودم همراه کنم اگر یادت باشه پارسال برای کار رضا بردمت داخل اما امسال.... بگذریم به هر حال خوشحالم که بخشیدی من خودم هم وقتی رفتم داخل خیلی معذب بودم پسر خواهرم و زنش هم پشت در موندن و برگشتن چه میشه کرد اینم شغل ماست.
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد