فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

حالا چیکار کنیم

اینجانب تصمیم گرفتم به یه چیزایی کار نداشته باشم  

 

خوب من چیکار کنم که بعضی از آدما شخصیت ندارن 

 

خوب من چیکار کنم که بعضی ها با اون همه استعداد می رن معتاد می شن

 

خوب من چیکار کنم که بعضی ها برای شخصیت خودشون ارزش قائل نیستن

 

خوب من چیکار کنم که کسی که می گه دوستت دارم و دوستش داشتم به عشق و احساس تو بی احترامی می کنه

 

خوب من چیکار کنم که خیلیا زندگی شونو گم کردن

 

خوب من چیکار کنم که کلمات هم راه خانه ی شاعران را گم کرده اند 

 

خوب من چیکار کنم که کلماتی مثله شرف مردانگی عدالت ، آزادی رنگشونو توی ذهن آدما می بازن 

 

خوب من چیکار کنم که تفکری و سیاستی نمی خواد اجازه بده هیچ اتفاق فرهنگیه تو اهواز بیافته 

 

خوب من چیکار کنم که تا 20 30 سال دیگه خوزستان که زمانی یکی از سرسبزترین جلگه های جهان بود به بیابانی خشک و سوزان تبدیل خواهد شد 

 

خوب من چیکار کنم که طرف خره ... نمی فهمه 

 

آخی... خیلی گناه  دارن نه نمی شه بهشون فکر نکرد آره میشه به بعضی هاشون فکر نکرد. 

 

در نتیجه این وبلاگ به روال سابق به کار خود ادامه می دهد.

نظرات 4 + ارسال نظر
علی اکبر پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

خوب من چیکار کنم ... ادامه دهد

خودت... پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ق.ظ

سلام
ای بابا دوباره یاس و فلسفه . دوباره چرا و چرایی . دوباره باید و نباید. ول کن. جون مادرت ول کن. بخند . بگرد . فعالیت کن . گور پدر تاریخ و سیاست و بی برنامگی و .... مگه غصه همه رو تو باید بخوری . بچرخ و بهم بریز و جوانی کن. گور پدر همه.

ljlkjkjhkhtryigvf پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.mahmoudrahmani.blogfa.com

allllam
man alan iran nistam
va khoshalam ke ba har sharayeti
omadi
v az movafaghiatet ham khoshhalam
ba behtarin arezoha
v ehteram
shoma shayesteye khili az behtr az ina hastid

خودت میدونی یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ب.ظ

حالا وجدانن کدوم یکی از این چیکار کنم ها..... مال من بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد