فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

بلاخره این لیسانس رو گرفتم

سلام  

جلسه دفاعیه من با عنوان طرح بهینه سازی موزه هنرهای معاصر اهواز در تاریخ 20 مهر 89 برگزار شد 

همه چیز به خوبی پیش رفت و کار من با استقبال استاد داور مواجه شد و با نمره 19:80 از رشته موزه داری فارغ تحصیل شدم.

نظرات 7 + ارسال نظر
منصور شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام،
چقدر طول کشید تا خبرشو رسوندی.
تبریک


آرزوی موفقیت یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام واقعا تبریک تبریک. انشاالله همیشه و در آینده هم همین جور موفق و شاد باشی بدون سختی. خدا تو رو قبول کنه توکل داشته باشی همه چیز حله.
فقط سور یادت نره . همراه شیرینی.
خوش حالم کردی دوست عزیز

کی گفتم بدون سختی بوده پدرم در اومد تو این یه ماهه

علی اکبر دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
تبریک میگم بهت ... خیلی خوشحالم که تونستی لیسانست رو تو رشته ی مورد علاقه ات بگیری ..
همیشه موفق و پیروز باشی

آرزوی موفقیت سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ

درست میگی میدونم چی میگی من خودم کشیدم.
پایان شبه سیه سپید است.
وقتی تموم میشه سختی کار از یاد میره مخصوصا که استفاده بکنیم و نتیجه سخیتی ها رو بگیریم خوش میشه برات. این تجربه شخصیه.

حامد جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

درود.
تبریک می گم . هرچند مراحل بعدی در انتظارت هستند.
و اشیستگی رسیدن و اتمام مراحل دیگرو هم داری.

فرخ دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ب.ظ http://chakhan.blogsky.com

سلام .. تبریک میگم . انشاالله فوق و دکترا هم بگیرید خانوم

سینا سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

مبارک باشه ان شاا... ارشد و دکترا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد