فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

من هنوز هم منتظرم

می خواستم در مورد پست " من هنوزمنتظرم " یه چیزی بگم 

 

یعنی می خواستم یه چیزی بگم ولی نمی گم  

 

یعنی یه چیزی گفتم و یه چیزی نوشتم ولی نمی گم 

 

چون نمی خوام بعضی از دوستانم رو ناراحت کنم و بعضی دیگر را خوشحال 

 

 خودم می دونم چی گفتم   

 

به هر حال هم زمانی آن نوشته را با تولد حضرت مهدی (ع) به فال نیک می گیرم. 

 

شهر خای است زعشاق بود کز طرفی 

 

مردی از خویش برون آید و کاری بکند 

 

کو کریمی که ز بزم طربش غمزده ای 

 

جرعه ای در کشد و دفع خماری بکند

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

طـایـر دولـت اگـر بـاز گــذاری بـکــنــــــــد

یـار بـاز آیـد و بـا وصـل قـراری بـکــنـــــــد

دیـده را دسـتـگـه درّ و گهر گر چه نمـانـد

بـخـورد خـونـی و تـدبـیـر نـثـاری بـکــنـــد

دوش گفتم بـکـنـد لعل لبـش چاره‌ی من

هـاتـف غـیـب نــدا داد کـه آری بـکــنـــــد

کـس نـیـارد بــر او دم زنــد از قـصـه‌ی مـا

مـگـرش بــاد صــبـا گـوش‌گــذاری بـکـنـد

داده‌ام بـاز‌نــظـــــر را بـه تـــذروی پـــرواز

باز خوانـد مـگـرش نقش و شکاری بکنـد

ttc هما دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام خانم فروردین
ممنون که بهم سر زدی و نظر دادی و دقت کردی به وبلاگم خیلی خوش حالم کردی بازم منتظرتم..
حرفات قشنگ بود

علی اکبر دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
انتظار عزیز من دیگه بسه ...
این دیگه چه مدلشه .!؟!؟!؟ حالا میخوای بگی یا نمی خوای بگی ..
اگه نمی خوای بگی پس چرا ما رو تو کف گذاشتی؟
بین این بگو مگوهای روزمره این پست تو هم شد مزید بر خنده .. فکر کنم از سر بی مطلبی اینو نوشتی..
راستی امروز خیلی عصبانی شدی از مطلب زبان دخترهای امروزی ..
ببینم من موافق چنین صحبت کردن دخترها نیستم .. خیلی هم مزخرفه و داره یه جورهایی به عرف جامعه بین دخترهای امروزی نه همه .. نه همه سوسول ها و بی مزه ها ولی داره یه جورایی هم تو وب رایج میشه ..
شعرت هم زیبا بود ..
راستی به وبلاگ شعر منم سر می زنی یا نه؟
http://jaeei-barayeh-dadzadan.blogsky.com/
شاید برات تک بیتی هام جالب بود ..

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد