فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

همیشه فکر می کردم اگر زمان به حد کافی داشتم خیلی کار انجام می دادم 

مثلا: 

هر روز وبلاگم به روزمی کردم 

مطلب ترجمه می کردم

پایان نامه ام تموم می کنم

نوشته های نیمه کاره و ویرایش نشده 

نوشته های جدید 

طراحی و خیلی از کارهای دیگه 

اما این روزا که دیگه موزه نمی رم فقط وقت کشی میکنم. 

به قول یه دوست همیشه همینطوره

نظرات 5 + ارسال نظر
علی اکبر یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری؟خوبی؟
انگاری تا حدودی این وقت رو پیدا کردی و داری به وبلاگت سر می زنی ..
پس تو که وقت نمی کنی این کارها رو انجام بدی .. چیکار دیگه مونده که بکنی؟

تازه حالا همدرد شدیم اما من وبلاگم آپ میکنم .. اما تو ..

تا بعد
موفق باشی

هادی یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.parishooni.blogsky.com/

سلام
ممنون از حضورتون توی وبلاگ پریشونی
مطالب وبلاگ شما دلنشین و خوندنیه
روزگارتون همیشه سبز

خودت.. یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

تو هی امروز و به فردا بیفکن . خب .
جدن دیگه موزه نمیری. نگوووووووووووووووووووووووووو.

رامبد یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ

[:S004:

سعید محمدی یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ


ببخشید یه سوال داشتم

شما از بچه های جابرین ؟

عجب سوال عجیبی ؟ جابر کیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد