فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

دوباره می خوام نقاشی کنم

همه چیز مهیاست  

فقط کمی جسارت برای اینکه دوباره مثه قدیما شروع کنم به نقاشی کردن. البته این بار با اکرولیک و بوم.

نظرات 6 + ارسال نظر
خودت میدونی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ق.ظ

سلام
آفرین ، آفرین .اراده انسان کوه رو جابجا میکنه. حیف نیست . اینهمه وقت هدر بره . روزی یک ساعت کار یا مطالعه یا پرداختن به کار هنری به جایی بر نمیخوره و در دراز مدت تاثیر خودش و میذاره. یا علی بگو و بچسب به کار. رخوت و خمودگی رو از خودت دور کن و از 24 ساعت روزت به نحو احسن استفاده کن.
منتظر خبرهای خوبم

Mansour پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:48 ب.ظ

zendeh bad,
jayezat?
baz ham ye kopie interneti

نوک پرنده را نبند
با بالهایش
آواز خواهد خواند
بال پرنده را نبند
با آوازش خواهد پرید
تا اوج کهکشان
لبان شاعر را . . .

نصرت رحمانی

ابراهیم خالقیان دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ب.ظ http://tiyatr.blogfa.com

سلام
ببخشید چند وقت نبودم
اومدم که جبران کنم
سر بزن خوشحالم میکنی
دلتنگ فروردین

علی اکبر جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری؟خوبی؟
نبینم دمق باشی ... الان که میگی همچی مهیاست تا دست به کار بشی و نقاشی رو شروع کنی. .. اینکه خیلی عالیه ..
این حرفها چی بود زدی .. تو و افسردگی؟
الکی الکی داری رو خودت حرف میگذاریها ... ! الان من اینجام و اومدم که مثل یک کیسه بوکس مورد ضربات سهمگین شما قرار بگیرم .. الان میتونی گیر بدی من آماده ام..
بگو دیگه ... صحبت کن .. از هر دری که دوست داری حرفی بزن ..من کاملا گوش هستم.
بالاخره یه دوست باید تو روزهای غم و شادی دوستش شریکش باشه .. که ما اومدیم باشیم.
شاعر برای این حال و هوای تو این چنین میگه:

خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است
پیدا نکنم همدل , دلها همه از سنگ است
گویا که در این وادی از عشق نشانی نیست
گر هست یکی عاشق آلوده به صد رنگ است

ما آماده ایم تا مورد گیر شما قرار بگیریم ..
تا بعد
موفق باشی

سعید جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ب.ظ

حالا بالاخره شروع کردی یا نه؟ :-)

علی اکبر شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟

فرخنده باد بر همگان مقدم بهار
نوروز , جاودانه ترین جشن روزگار

سال 1389 رو تبریک میگم و امیدوارم سال خوب و خوش سرشار از موفقیت، کامیابی، سلامتی، تندرستی و سربلندی را برای شما آرزومندم ...
ان شاالله که در سال جدید به آرزوهای قلبی و هدف هایی که در نظر دارید برسید ...

قالب جدید هم مبارک باشه .. خیلی قشنگ شده اینجا
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد