فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

تازه وقتی به جایی رسیدی ، دغدغت چیزایی می شه که از دست دادی.

تا حالا به موفق بودن خودتون فکر کردید. یه طوری شده که آدم باید به تنها آرزوش، که بخواد تو زندگی موفق باشه ، شک کنه. به نظر می رسه موفق بودن همیشه خوشایند نیست.گاهی اوقات موفق بودن در یک چیز یعنی از دست دادن خیلی از چیزها، خیلی از چیزایی که شاید نشه جبرانشون کرد. 

فروغ می گه مهم نیست کجای زندگی ایستادی مسئله اینه که احساس خوشبختی می کنی یا نه ؟ 

تا حالا فیلم درخت گلابی رو دیدید؟...

نظرات 6 + ارسال نظر
محمدحسین پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ http://physicsscu87.blogsky.com

هر کی یه جور میگه موفق!
خیلیا از نظر خودشون موفقن ولی ... .

علی اکبر جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری ؟ خوبی؟
ما با اطلاعات کمی که داشتیم جواب سوالهای کنکوری شما دادیم .. اگه کم و کسری هم بود به بزرگی خودتون ببخشید .. بازم اگه دیدی سوالی تو ذهنت مونده و نپرسیدی خجالت نکش بپرس ... :)
----------------------------------
چه تشبیه ی کردی از خانه پدری " ویترین خانه پدری " جالبه ..
اینم یه نوعشه و رسمیه که از قدیم و ایام بوده و هست .. و الانم یکم نوین تر شده و قبل از اینکه پدر و مادر و خواهر دخترو ببینن خودشون " پسر و دختر " سنگاشون رو از هم واکندن و صحبت های اولیه روهم انجام دادن...
دوره زمونست دیگه دست خوش تغیرات میشه ..
من نه کاملا با اون سنتیه موافقم نه با این مدرنیته ..
البته اینی که شما گفتی .. سخته و حس میکنم که چی میکشی .. خدا صبرت بده..
ان شالله که همه چی درست میشه و تو هم به مراد دلت می رسی ... خوب گفتم.
----------------------------------
موفق باشی

علی اکبر جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

بازم سلام
مگه میشه دم به موفقیت هاش فکر نکنه .. هم به موفقیتهاش و هم به ارزوهایی که تمام تلاشش رو میکنه با موفقیت به انجام برسونتشون..
اینجوری هم پیش میاد ..ولی هیچکس تنها یک آروز نداره ..
تو هم مثل فروغ جمله قشنگی رو گفتی .
جمله قشنگی رو گفتی موفق بودن همیشه خوشایند نیست ..
بابا جان یکم واضح تر بگو ببینم چی شده! حس کنجکاویم رو داری با مطالبت تحریک میکنی... چی شده؟
تا بعد

رامونا بانو جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.ramonabano.blogsky.com

رامونا بانو بعد از مدتی طولانی با عنوان :"خپل خان و جراحی دست من" به روزه...

خودت میدونی دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ق.ظ

خب خودت میدونی که موفقیت تعاریف متفاوت داره. واقعیت اینه که من خودم و آدم موفقی میدونم اما همیشه احساس میکنم که بهتر از این میتونستم عمل کنم. اما حق با تو موفقیت در یک مسیر باعث حسرت خوردن چون موقعیتهای دیگر از دست رفته البته هیچوقت انسان ارضا نمیشه تمامی خواهی انسان در نوع خودش نادره. اما واقعیت اینه که خودم و خوشبخت میدونم. تقریبن به هرچی خواستم رسیدم.

خودت میدونی دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ

هرگز افسوس مخور

برای چیزی که دیگر

در دستان تو نیست

نگاه کن ، نگاه کن

آنجا افق میدرخشد

دورتر،همیشه دورتر قدم بردار

درحالیکه آوازی زیبا را

زیر لب زمزمه میکنی

دنیا متعلق به آنهاییست که

دستانی تهی دارند !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد