فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

دیشب رمان بادبادک باز اثر زیبای خالد حسینی را تمام کردم. چند سالی می شد که به سراغ کتاب نرفته بودم ، البته بهتره بگم برای لذت و سرگرمی به سراغ کتاب نرفته بودم.  

گاهی اتفاق می افتد ، 

 زمان می برد تا انسان باور کند دوران کودکی تمام شده و الان بزرگ شده است و دیگر نمی شود به بهانه ای با چیزی قهر کرد .

نظرات 5 + ارسال نظر
شیوا چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.shahabhoseini.blogfa.com

سلام
چیزی که منو ترغیب کرد به این وبلاگ بیام عنوانش بود.فروردینی ها...
چون خودم متولد فروردینم.
اگر دوست داشتین وبلاگ من رو هم ببینید.

Mansour پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ب.ظ

Balleh, ghahr kardan aslan khoob nist, va az hame badtar ba ketab ghahr kardane,
ke ashti kardanesh kolli dardesar dareh.
dar moede khaled hosseini shenideam, faghat afssoos mikhoram az inke englissi minevisse.
va man hemchenan amoot hastam, faghat emzamo tashih mikonam.
ghorbanat

نعمت نعمتی یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ http://newway.blogfa.com

سلام
هر زمان که اراده کنیم می تونیم کودک باشیم.کودک درونمون همیشه همراهمونه دوست گرامی.همین که برای سرگرمی کتاب نمی خونی یعنی بلوغ فکری.استفاده کردم.
با تقدیر از فیلم مستند" زمین شناسی و توسعه ی نفت ایران " به روزم.

محبوبه سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ http://mahboobeh67.blogfa.com

سلام
دیر اومدم می دونم درگیر دانشگاه بودم
ولی آپم و منتظر نظر ارزشمند شما

خودت... دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام
اوضاع ok . حتی بهتر از قبل . 087 یادت نره. ممکنه یه بار شیطنت کنه . کتاب و خریدی؟ یه طوری برسونش دستم و پولش و بهت برسونم. نمیدونم هنوز درگیر تلفنها هستی یا نه . بهر حال تا اطلاع ثانوی. نگران چیزی نباش همه چی روبه راهه. خوندی پاکش کن. دیگه هیچی بعید نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد