فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

جشن سپندارمذگان بر همه ایرانیان مبارک باد

نظرات 5 + ارسال نظر
amoot چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ق.ظ

ey val, be in migan tabrik.
mercy, har chi ke hast bar to ham mobark bad.
ma ke arab zadeh shodim o mani e oon ro nemifahim, shoma bozorgi bekon o dar piramoonesh chizi benevis.
ghorban e to

سید صادق فاضلی جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ق.ظ http://www.zoohoor.blogfa.com

سلام - من ادعا نکردم که هنرمندم ولی می شه بگی کجای نمایش توهین به شعور مردم بود ؟

خدادادیان دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ق.ظ http://www.azfarshid.blogsky.com

درود
فراخوان ستاد تدوین دانشنامه ی فرهنگ بختیاری در
وبلاگ ایران - خوزستان - مسجدسلیمان
send to all

شهرام سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ق.ظ

روز عشق بر تو هم مبارک.....نمی دونم تعبیر روز عشق برای سپندارمذگان درسته یا نه....گر چه این درست و غلط ها چیز هایی است که خودمون باب کردیم....من اولین باره که به وبلاگت سر زدم...ولی از نوشته هات بر نمیاد که سر به هوا باشی... بیشتر بهت میاد که ادم با هوش و اجتماعی باشی...تشکر

ممنون از پیامتون.احتمالا در مورد این روز خواهم نوشت ولی فکر کنم کمی درست باشه .من اصولا یا به آسمون نگاه می کنم یا به زمین به هر حال به روبه رو نگاه نمی کنم

علی اکبر سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com/

...
من هم تبریک میگم...
من چیزی از این جشن نمیدونم..ولی فکر کنم اول اسفند ماه باشه..درسته..
تا بعد
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد