فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

من ، کوه ، ماکرو

 

 

 

  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
وحید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:11 ب.ظ http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

سایه چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ب.ظ

روز اول که دل من به تمنای تو پر زد
چون کبوتر لب بام تو نشستم...
تو به من سنگ زدی من نرمیدم؛نگسستم...
بازگفتم که تو صیادی و من آهوی دشتم
تا بدام تو درافتم همه جا گشتم وگشتم
حذرازعشق ندانم؛نتوانم!
اشکی ازشاخه فرو ریخت
مرغ شب ناله تلخی زدوبگریخت...

علی اکبر سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com/

بازم سلام خانم کوه نورد
عکسهای جالبی بود...کاش یکمی هم نوضیح میدادی..حالا این عکسها رو کجا گرفتی؟
موفق باشی خانم عکاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد