فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

تبریک تولد(متولدین ماه دی)

دوستان عزیزم سلام از این ماه بخش جدیدی به وبلاگ من اضافه می شه .من از طریق وبلاگم تولد دوستانم را تبریک خواهم گفت .این بخش فقط به دوستان و شخصیت های مورد علاقه من تعلق داره. 

متولدین ماه دی 

در ابتدا تولد مامان عزیزم  :  

مامان عزیزم فقط می دانم بهشتی که جستجو می کنم در قلب توست مرا به واسطه آنچه سرنوشت برایم رقم زده  از قلبت بیرون نکن.  

زهرا علیپور۲ دی : زهرا جان بهترین زندگی را برایت آرزو می کنم .

عبدالله رحیمی ۶ دی :عبدالله جان تو خیلی و پاک هستی من مطمئنم روزی دخترت به تو افتخار خواهد کرد. 

زهرا مشیدی۱۳ دی : زهرا جان فکر می کنم مسیرت را یافته ای برایت آرزوی موفقیت می کنم. 

سه نفر دیگه باقی مانده که هر سه متولد ۲۴ دی هستند 

دوداش احمد: احمد حتی اگر تا روز قیامت منو اذیت کنی من همیشه دوستت خواهم داشت .

سارا شجیرات: سارا جان هر وقت کنار تو هستم شادی وجودم را فرا می گیرد امیدوارم همیشه شاد و پر انرژی باشی. 

همچنین ۲۴ دی سالروز تولد نویسنده بزرگ غلامحسین ساعدی است. تولد این نویسنده بزرگ رو به خانواده ایشان و جامعه ادبی و تئاتر تبریک می گم . 

غلامحسین ساعدی متولد ۲۴ دی ۱۳۱۴ در تبریز می باشد . وی با نوشتن آثاری چون «گدا»«دو برادر»«آرامش در حضور دیگران » جایگاه خود را در عرصه نویسندگی یافت.وی در کنار افرادی چون بیضایی ، رادی ، نصیریان پیش زمینه تئاتر ایران را بنیاد نهادند. 

وی در 2 آذر 1364 در فرانسه در گذشت و آرامگاهش در گورستان پرلاشز در کنار قبر صادق هدایت قرار دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
اریا۱۳ دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ب.ظ http://zendebadarya.blogsky.com

اااا
سلام
خانوم منم که ۲۴دی هستم
پس من چی؟؟؟؟

نازی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد