فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

تصویر یک (یک روز تعطیل)

)یک روز تعطیل  

 

منتظر نظراتتون هستم

نظرات 12 + ارسال نظر
هانی(محمد) دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://ipark.blogsky.com

سلام.وب جالبی دارین.چرا؟ چون منم فروردینی هستم(2 فروردین) ! + اینکه مطالب خوب و با ابتکاری دارین.
به وب منم سر بزنین و اگر تمایل داشتین تبادل لینک کنیم.
موفق باشین.

خدادادیان سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.azfarshid.blogsky.com

درود
انتخاب زاویه دید و انعکاس تصویر بقیه نفرات در بدنه ماشین فوق العاده است
موفق باشی

رسول سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ب.ظ http://edu711.blogsky.com

سلام عزیز خوبی؟
ممنون که به من سرکی زدی
راستی شما آدم جالبی باید باشید
بعدا میگم چرا
عکس هم باحاله

سیاووش چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام
خوبی؟
چه خبرا؟
سیاووشم
خوشحالم که دوباره برات مینویسم
نمیدونم چقدر در مورد عکاسی میدونی
یه کتاب هست به نام زوایای عکاسی بسیار عالیه حتی برای تئاتری ها
موفق باشی سر یزن

خودت میدونی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام
بابا منظورم چیزه دیگه یی بود. آخه خیلیا به هر وبلاگی میگن جالب. من توی وبلاگ تو مطلب خاصی نمیبینم که میگن جالب.حالا..............
خوشمزه بود!!!!!!!!!!

خودت میدونی سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام
بابا جالبه. خیلی جالبه. اصلن بهترش نیست. گله. خوشکله. زیباست. اول و آخر هر چی وبلاگه. با مزه س . پر محتواس. فوله. خوب شد.
خوشحالی نه. 15 رو میگم. خوشحالی هم داره. آفرین. آفرین. سماجت از نوع خوزستانی.

خودت میدونی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام
نیستی؟
با قسمت چهارم...... به روزم.
بای

نعمت نعمتی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ب.ظ http://newway.blogfa.com

سلام
جالب بود.با کلبه به روزم.

خودت میدونی شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام

عیدت مبارک. نماز روزهات قبول. جابجا شدم. خیلی سخته. یه عمر توی شهر بودم. تقدیر دیگه . از تقدیر گریزی نیست.

گمشده دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ب.ظ

عکس قشنگیه، اما تاکی باید نگاش کنم؟ لطفاً یه چیز تازه٠
داستانتم قشنگ بود، انتقادها هم همه بجا و درست بود٠
زندگی سیبی است، گاز باید زد با پوست٠

سلام متوجه منظورت در مورد سانسور نشدم من کی گفتم شما بروید جهنم دوست خوب حتما یه چیز تازه خواهم نوشت

گمشده چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ق.ظ

چرا عکسو ورداشتی؟ من فقط یه چیز تازه میخواستم٠
حالا تو در جوابم میگویی که به جهنم بروم٠
تازه سانسور هم که میکنی٠
عجب٠

خودت میدونی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام
با چند خبر داغ داغ به روزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد