فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

حرفهای خودمانی

گاهی اوقات شاهد رنج های بعضی از اطرافیانم هستم رنجهایی که به نظر می رسه هیچ را حلی ندارن و انسانها محکوم هستند تا ابد آنها را به دوش بکشند.این رنجها فراتر از شکل ظاهری خود بسیار دردناک هستند و گاهی اوقات سبب می شوند که من احساس خوشبختی کنم هر چند من هم مثه همه آدمهای دیگه محکوم به تحمل رنجهایی ابدی هستم.نمی دونم شاید واژه محکوم درست نباشه گاهی اوقات از رنج بردن لذت می برم و خدا رو شکر کردم که مستحق این رنج بودم اما بحث این نیست  به نظر می رسه آنچه که بیشتر از همه ، انسان را ناراحت می کند ،نحوه برخورد انسان ها با  مشکلاتشون است.انسانهایی که در برابر رنجها و مصایب  دچار استیصال و چه کنم چه کنم میشوند ،بعضی از آنها اصلا آگاه نیستند چه اتفاقی برای آنها افتاده و بعضی دیگر تعادل شخصیتی خود را از دست می دهند و در چاه بی هویتی و گمراهی سقوط می کنند .فکر می کنم اینه که بیشتر ازهمه غمیگین و گاهی نگرانم می کند.از جنس مشکلاتمون بیزارم و فکر می کنم بعضی از آنها فقط متعلق به ما هستند به ما و ملت ما.گاهی اوقات دلم می خواد از آدمهایی که در کشور های دیگه زندگی می کنند بپرسم جنس مشکلات شما چیه و شما چطوری با مشکلاتتون برخورد می کنید. 

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام
آخ . گفتی مشکل و کردی کبابم. من که هر ۲۵ روز یه بحران نه نه یه سونامی تو زندگیم میاد . انقدر که شدم مدیر بحران. خداوکیلی هم خوب رد شون میکنم . فقط اراده میخواد . البته مشکلات کلان کشوری نمیدونم . اما مشکلات فردی که تقریباٌ مشترکاٌ نیومده نفلن. ممنون که سر زدی

محمد پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ب.ظ

عکستو برا چی گذاشتی تو وبلاگ. خوب نیست . برش دار. توی یکی از وبلاگا یه دختری این کار و کرده بود آدمای بی جنبه کلی ایراد گرفته بودن به بینی و چشم و ابرو لب و دهن و خلاصه آبروی یارو برده بودن خنگ خدا پنجره نظرها رو آزاد گذاشته بود . برش دار . میگم برش دار . برش داریها .

نعمت نعمتی جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ق.ظ http://newway.blogfa.com

سلام
ممنونم که هم سر زدی هم لینکم کردی.
چرا دوست داری از دیگرون بپرسی با مشکلاتشون چه کار می کنن و جنس مشکلشون از چیه؟من بیشتر اوقات به درونم مراجعه می کنم.چون لازمه ی دوست داشتن دیگران اینه که اول خودم رو دوست داشته باشم سخت به شناخت خودم فکر می کنم.بعد به فکر دوست داشتن دیگرون میافتم .روی این موضوع فکر کن .اگه به جایی رسیدی خبرم کن.یک چنین چیزی رو چند لحظه پیش گذاشتم توی وبلاگم.خوشحال میشم بخونیش.توضیح بدم که دوست داشتن خود با خود خواهی فرق می کنه.من برای اینکه چیزی به کسی بدم باید خودم اونو داشته باشم.

س.ر جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.somayehrasouli.blogfa.com/

بهترین آرزوهایم مال تو که از سیاره قلب های بزرگ آمده ای و دست هایت بوی سیب سرخ حوا می دهد

نعمت نعمتی شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ق.ظ http://newway.blogfa.com

سلام
به روزم با : هامون سینمای ایران هم از میان ما رفت.

راستی چرا لینک نیستم؟

نعمت نعمتی شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ق.ظ http://newway.blogfa.com

سلام
ممنونم که سر زدی. راستی
۱-شما اهوازی هستین؟
۲- چرا اینجا ایمیل شما رو نمی بینم؟

محمد. اهواز شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام
حرف منو گوش نکردی ها . گوش کن . گوووووووووووووووووووووووش کن.

ابراهیم بردبار شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:15 ب.ظ http://bordbar1351.blogfa.com

سلام از اینکه می تونم گاهی وقتها مطالب شما را بخونم و برگی به شاخه های دانشم اضافه کنم خوشحالم.

با یه (( کلید )) در خدمتم

س.ر یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.sabai.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید امیداورم که موفق باشید . به وبلاگ من باز سر بزنید
به امید موفقیت شما.[گل]

حرفات قشنگه اما تو این روزگار...

گذرگاه یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ق.ظ http://gozargah109.blogfa.com

یکی از لذت ها زندگی حل مشکلات است،اما بسیاری از آنها راهی برای حل شدن ندارد و تا آخــر زندگی در کنار انسان می ماند.تا شاید توان عمل و یا تقدیر رقم خورده باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد