فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

شبی دلم از خدا گرفت ...

چند روز پیش جستجو برای پیدا کردن دفتر موقوفات شمیرانات خسته ام کرده بود زیرا که جایش را عوض کرده بود و کسی آدرس دقیق آن را نمی دانست.امیدوار بودم یک سند قدیمی در آنجا پیدا کنم؛ بلاخره پیدا کردم و آنجا به من گفتند که باید به دفتر شناسایی موقوفات بروم که در خیابان حافظ خ نوفل لوشاتو بود.عصر هنگامی که به دانشگاه برگشتم یکی از دوستانم گفت یک نفر سه سند قدیمی برای یکی از هم کلاسی هایم آورده؛این هم کلاسی محترم حتی برای رضای خدا در یکی از جلسات درس هم شرکت نکرده بود و اصلا نمی دانست سند چیست و تازه از زبان من فهمیده بود باید برای آخر ترم سندی تهیه و بازنویسی کند.این مسئله که بدون هیچ زحمت و دردسری سه سند قدیمی به دست آورده؛ فکرم را خیلی مشغول کرد به عبارت بهتر خیلی زورم آمد تا حدی که تا انتهای شب فکرم مشغول بود و حتی در این مورد با یکی از دوستانم درددل کردم .

سوالم این بود که چرا بعضی ها از کوتاهترین و ساده ترین را به نتیجه می رسند؟

در اکثر موارد حتی هنگامی که طولانی ترین و سختترین راه و مسیرها را پیموده بودم  به نتیجه دلخواه نرسیده بودم.دلم حسابی از خدا گرفته بود ؛ مرتب به خودم نهیب می زدم این حرفا مال آدم های سست ایمان و سست عنصره ...

استغفرا لله...بسه کفر نگو ...اصلا تصمیم گرفتم کاملا این قضیه رو فراموش کنم...

اما بعد ...

شنبه به دفتر شناسایی موقوفات رفتم.رفتار کارشناسان آنجا خیلی خوب بود و آنها خیلی به من محبت کردن و از همین جا ازشون تشکر می کنم .آنها یک سند خوانا در قطع بزرگ و رنگی به همراه دو کتاب ارزشمند در مورد وقف و سند شناسی  به من هدیه دادند.

نتیجه خوبی بود و پاسخ خوبی به سوال من.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ

اگه با تبادل لینک موافقی کلیک کن ...
با تشکر مدیر سایت www.MLBK.33ir.com

رسول کمان گیر سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ق.ظ http://edu711.blogsky.com

سلام هموطن
درپاسخ به نظری که در بلاگ من داده بودید باید بگویم
من دقیقا متوجه منظور شما نشدم
ولی اگر منظورتان سیاسی سخن گفتن من درباره حکومت است سخت در اشتباهید .
حکومت کنونی ایران حکومتی است که خود ما انتخاب کرده ایم و از ادامه آن راضی هستیم و دلیل آن شرکت مردم در انتخابات است!!!
در مورد نفرت ونا امیدی اگر منظورتان واقعیتهای تلخ جامعه امروز ایران است باید بگویم من هیچوقت در زندگیم صورت مساله را پاک نمی کنم !
ضمنا به یاد داشته باشید که هیچ کس دوست شما نیست و هیچ کس دشمن شما همه افراد معلمان شما هستند پس بیاموز هر آنچه را که باید یاد بگیری ! اگر من معلم بدی هستم نکات منفی مرا به خاطر بسپار و تو کارهای مرا تکرار نکن !
ولی باید بگویم تو برای من معلم خوبی بودی
چون به من یاد آوری کردی که چشمانم را ببندم و به خودم فکرکنم از عشق بگویم و محبت در فضایی که عشق و محبت را با نفرت وکینه اشتباه گرفته است !
آری حق با توست چرا وقت خود را تلف کنم برای افرادی که خود راضی به سرنوشت شومشانند !
پس از عشق میگویم!
آه چه سرزمین گل وبلبلی آه چه مردم شادی آه ............
حق با توست من کور هستم !

نیوشا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ق.ظ http://girlboynaz.blogfa.com

سلام
خوبی؟
ممنون که سر زدی
بازم بیا پیشم
فعلا بای

بی کمانم باهم می رویم سواری چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:47 ب.ظ http://edu711.blogsky.com

این مطلبو بخون به حرفات فکر کردم حق با تو بود!
سلام

از امروز سعی خواهم کرد دیگر از مشکلات جامعه نگویم

کسانی که خودشان دوست دارند مظلوم واقع شوند را دیگر نخواهم دید.

به قول معروف و با اندک تغییری

ضعفا گر من که به میخانه نشستم به توچه

باده و جام ببرد برلب و دستم به توچه

آتش جهنم گر می سوزاند تو را

تو که خشکی چه به من ، من که تر هستم به توچه

مرگ بر هرچه مظلوم ، درود بر ظالم!!!!

تا مظلومی نباشد ظالمی نخواهد بود

مظلوم خود باعث بوجود آوردن ظالم است اصولا ظلم رابطه مستقیمی با مظلوم دارد!!!

پس گوره پدر هر چی مظلوم !!!!!!!!!!!!

قابل توجه کلیه ضعفا و قشر تو سری خور جامعه

زنگوله بر گردن شماست پس به سواری دادن ادامه دهید من نیز از امروز شروع به سواری گرفتن خواهم کرد!

تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو و خر!!!!!!!!!!

از شماست که بر شماست!
ضمنا قالب وبلاگت خیلی نازه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد