فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

حوا خودش بهشت است

در ابتدای کتاب آدم و هوای مارک تواین این شعر از عمران صلاحی نوشته شده که خیلی دوست دارم و به مضمون کتاب مربوط است .خواندن این کتاب زیبا را هم به شما  پیشنهاد می کنم تا از یک دیدگاه بی طرف در مورد زندگی و عشق لذت ببرید.

آدم به جرم خوردن گندم با حوا

شد رانده از بهشت اما چه غم

حوا خودش بهشت است.

نظرات 3 + ارسال نظر
آدم یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ

ایول ایول حاج عمران ایول

هادی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.arastoo25.blogfa.com

سلام . من هم باهات موافقم شعر قشنگیه

مصطفی- گنبد سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ب.ظ

جمله قشنگی واسه شروع انتخاب کرده بودی

شبی دلم از خدا گرفت
وای از اون شبی که دلم از خودم بگیره
فدای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد