فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

قول می دم

منتظر یه تصویر ، یه تغییر و یا یه حرکت هستم تا دستم به قلم بره .شاید این چیز ها در اطرافم نیست و یا شاید من نمی بینم .سعی می کنم قول می دم.از اینکه همه شما ها را دارم ممنونم.در حال حاضر در حال ویرایش جروه ی یکی از اساتیدم هستم و  باید یک تحقیق در مورد بافت تاریخی دزفول و یک مقاله در مورد ادوارد مانه بنویسم.سال قبل یک مقاله تحقیقی در مورد تاثیرات متقابل فرهنگ ایران و فرهنگ مسیحی نوشتم که هنوز فرصت نکردم برای وبلاگم ویرایشش کنم سعی می کنم چکیده ای از این مطالب رو در وبلاگم چاپ کنم و مطمئن باشید خیلی جالب خواهند بود.
نظرات 3 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.antoan.blogfa.com

...روی دلم که پا میذارم صدای زیرو تیزی بگوش میرسه مثل خورده های شیشه.
...اینروزا مدام در خود میشکنم و خورد میشوم...اندکی تامل کافیست...تکه هایی از غرور و کبر و خود خواهیست.

علی اکبر سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
منتظریم تا مطالب زیبات رو دوباره بنویسی...
برات آرزوی موفقیت می کنم برای ویرایش جزوه و نوشتن مقاله....
خوبه که دستی هم توی نوشتن مقاله داری ...
موفق باشی

محمد اهواز سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام - بالاخره توفیقی شد و وبلاگت را دیدم برای مطلبهای قدیمت یادداشت گذاشتم ببین.
و اما خیلی خوشم آمد ساده و روان مثل خودت فکرشو میکردم. دل ساده فکر ساده پرورش میده منظورم بی غل و غش و آبیه.
برای خردادماهت مطلب جورکن. شعرهای پراکندت و خیلی دوست دارم چون میدونم از کجای دلت بیرون میان. همزات پنداری عجیبی بم دست داد. همینجور ادامه بده اما بار مفهومی وبلاگت فراموش نشه . به امید موفقیتهای متوالی عمرشما متعالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد