فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

واگویه های شبانه

خدایا سلام

از اینکه همیشه شبها به من نگاه می کنی و همیشه حواست بهم هست ممنونم

خدایا     

از اینکه خیلی وقتها  تو رو یادم می ره و تنبلی می کنم باهات حرف بزنم ازت خجالت می کشم

خدایا ....

**************

سلام

سلام به همه دنیا ....سلام به تمامی آدما.... سلام خدایا....

معنی همه حرفا اینه من با همه شما قهر نیستم .من با همه شما آشتیم.

**************

هدیه به مامانم

دوست دارم تمام سازهای دنیا را بنوازم و همه نقشهای دنیا رو بازی کنم ،همه آوازا رو بخونم ،دوست دارم همه دنیا رو ببینم حتی روستاها ... حتی افغانستان .

دوست دارم با همه آدمای دنیا دوست بشم و زندگی کنم اما دوست ندارم  دختر تمام زنای دنیا بشم دوست دارم تنها دختر تو باشم.اما دوست دارم تو مادر همه بچه های دنیا باشی مامانم.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
خرمگس چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام من یه دختر فروردینیم منم یه وب به همین اسم دارم وبتو تو پیوندا می ذارم اگه ممکنه تو ام بذارو بیا تو وبم بیشتر آشنا شیم !

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ق.ظ

خوشحالم

سیاوش سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.tanbooremast.blogsky.com

زنده باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد