فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فقط از خدا بخواه

خدایا شرم دارم که خواسته ام رو به زبون بیارم می دونم اونقدر مهربونی که هر چه خیر و صلاح بندت باشه به اون می دی گاهی اوقات نمی دونم چیزی که می خوام درسته یا نه .گاهی اوقا ت چیزی رو اونقدر دوست دارم که می ترسم بگم خدا هر چی تو بخوای .خدایا همیشه انسان احساس مفید بودن نمی کنه انسان موقعی احساس خوشبختی می کنه که در جایی که می خواد قرار گرفته باشه .خدایا در دنیای من هیچ کسی در جای خودش قرار نگرفته کو چکتر ها بالا نشستن و بزرگتر تو خونه دلشون حبس شدن.من اینجا دنبال صندلی خودم نمی گردم من فقط به دنبال سعادت می گردم من از چیزی لذت می برم که تو به من بخشیدی نه بنده ی تو .خدایا احساس می کنم چیزی از تو خواستن  ناشکری در برابر چیزایی که دادی.  شوق عبادت تو در من مرده تو این سعادت بزرگ رو به من دادی و من خودم اونو از دست دادم

خدایا دوباره اینم از تو می خوام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد