فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

شیرینی ات را برایم نگه دار ...

گاهی توی زندگی با انسان هایی آشنا می شوی که در همان برخورد اول علاقه مند می شوی او را بشناسی حرفهایش را بشنوی ، خاطراتش را ... ساعتها کنار هم بنشید و بدون اینکه نگران اتلاف وقت بشوی ساعتها با هم گپ بزنید ... لحظه هایی که بی هیچ قندی شیرین هستند ... گاهی این آشنایی ها به یک دوستی عمیق و طولانی منجر می شوند و گاهی هم به این نتیجه می رسی همه چیز فقط یک سوتفاهم ساده بوده است با این حال من چقدر این لحظه ها را دوست دارم این کاش شیرینی این لحظه ها همیشگی بود.  

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:33 ق.ظ

سلام من تقریبا 30 تا از مطالبی که گذاشتین و خوندم از بیشترشون خوشم اومد حتما اگر وقت کنم همشو می خونم من که خیلی خیلی ازشون خوشم اومد امیدوارم بازم مطلب بزارین ممنون بابت وقتی که برا من گذاشتین با آرزوی سلامتی برا شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد