فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

فروردینی ها

نوشته های یه آدم سر به هوا

اگر همین عرب های ملخ خور به ایرانی ها رو بدن ، ایرانی ها بعد از جارو کردن بازارهای مکه و مدینه سنگ های کعبه رو می کنن میارن سوغات...

بماند از بشکه های آبی که تو فرودگاه برمی گردونن


سنت ها در نفس خود زیبا هستند اما همین رفتارهای افراطی آدم رو از هر چی سنت دلزده می کند... این جماعت به هر سو که رو کرد ... تباهش کرد...

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی گهستونی سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ http://taryana.ir

با درود به دوست خوبم. دو روز پیش یه نفر از من خواست که با او پیش یه دعا نویس بروم تا با خواندن دعا و القای آن به من کاری کند تا از فعالیت های روزانه خسته جسمی نشوم. در ضمن اشتهای من برای غذا خوردن بیش از پیش شود. اما من نرفتم. بعد پشیمان شدم چون اگر می رفتم می توانستم به این درک برسم که واقعا آن دعا نویس با چه قدرتی می خواهد این کار را انجام بدهد.
واقعا یکی از دلایلی که من نرفتم این بود که گاهی آدم های افراطی با رفتارهای افراطیشان حال آدم را به هم می زنند. والله فردی مثل من نمی تواند به باور ها و سنت های افراد بی احترامی کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد